Steinerbarnehagen Bukkene Bruse søker barnehagelærer i et 80-100% vikariat

Vi søker steinerbarnehagelærer/barnehagelærer i et års-vikariat med mulighet for forlengelse. Oppstart 30.07.2024.

Krav til kompetanse er godkjent barnehagelærerutdanning fra Steinerhøyskolen eller offentlig barnehagelærerutdanning.

Dokumentert steinerpedagogisk kompetanse vil bli prioritert.

Vi legger stor vekt på personlig egnethet og relasjonskompetanse i forhold til barn, medarbeidere og foreldre.

Steinerbarnehagen Bukkene Bruse holder til i naturskjønne omgivelser på Kristianlyst og samarbeider tett med vår nærmeste nabo, Steinerskolen i Stavanger.

Barnehagen har 5 avdelinger, pr nå 2 småbarnsavdeling med 9 og 11 barn, 2 storbarnsavdelinger med 18 barn og en «utegruppe» med 6 barn.

Vi har et stabilt personale med lang erfaring som er faglig engasjerte. Vi søker en medarbeider som kan være med å styrke og berike dette.

Barnehagen holder stengt 2 dager i skolens høstferie, i romjulen, i vinterferien (som skolen), i påskeuken og 4 uker i juli.

Stillingen lønnes etter PBL tariff.

Politiattest kreves før ansettelse. Politiattest skal ikke legges ved søknaden. Det gjøres oppmerksom på at anmerkninger på politiattest kan føre til endring i tilbudet.

For mer informasjon, se vår hjemmeside www.bukkenebruse.steinerbarnehage.no

SØKNADSFRIST

Søknadsfrist: snarest

SØK STILLINGEN