Assistent i Kattugla Steinerbarnehage i Oslo

Barnehageassistent i 100% vikariat, med mulighet for fast ansettelse, søkes til Kattugla Steinerbarnehage.

Vi søker etter en assistent med interesse for steinerpedagogikk. Det viktigste for oss er å finne deg som genuint har lyst til å jobbe i barnehagen. Erfaring fra arbeid med barn og unge er en fordel. Stillingen er et vikariat i 100% stilling med oppstart 1.august og varighet frem til 30.juni.

Kattugla Steinerbarnehage ligger i Oslo, i bydelen Vestre Aker. Bydelen ligger vest i Oslo med kort vei til sentrum. Vi har et godt arbeidsmiljø, stortrives og er veldig stolt av våre flotte lokaler. Vi holder til i et vakkert bygg med direkte nærhet til skog og mark med fine muligheter til turer og friluftsliv.
Barnehagen har 4 avdelinger, to småbarnsavdelinger med barn fra 1 til 3 år og to storbarnsavdelinger med barn fra 3 til 6 år.

Vi søker deg:

• Som har evne til å se og vilje til å lytte til barn, foreldre og medarbeidere med omsorg og respekt
  • Du er en trygg og god rollemodell
  • Du er positiv, engasjert og viser arbeidsglede
  • Du er tilstedeværende og omsorgsfull voksen
  • Du har gode kommunikasjon og samarbeidsevne. Du må beherske norsk muntlig svært godt.
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Du er punktlig, ansvarsfull og pålitelig

Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø med fokus på faglig kompetanseheving og utvikling, og søker en person som kan være med å styrke og berike dette.

Vi legger stor vekt på personlig egnethet og relasjonskompetanse i forhold til barn, foreldre og medarbeidere.

Søker må kunne fremlegge politiattest.

KATTUGLA STEINERBARNEHAGE – www.kattugla.no

For spørsmål, kontakt Virginie Jensen på tlf: 901 44 509.

SØKNADSFRIST

Søknadsfrist: 24.5.2024

SØK STILLINGEN

Søknad med CV og referanser sendes elektronisk til: dagligleder@kattugla.no