Veslebrunen Steinerbarnehage har ledig vikariat i 100% stilling

Velkommen til oss i Veslebrunen! Her hos oss bugner det av natur, lek, utfoldelse og glade barn og voksne som koser seg i en rytmisk og sanselig hverdag i tråd med steinerpedagogikken. Vi søker vikar i ett års engasjement for barnehageåret 24/25.

• Vi søker utdannet og varmhjertet steinerpedagog, men vil også vurdere barnehagelærer som kan identifisere seg med og har kunnskap om steinerpedagogikk.
  • Du er faglig engasjert og evner å omsette teori til praksis.
  • Du liker å synge og formidle til barn og kan bære rytmen i barnehagen.
  • Du er ryddig, pålitelig og stødig som leder.
  • Du har gode samarbeidsevner og en lederstil som løfter dine medarbeidere.
  • Du har gode norskferdigheter muntlig og skriftlig i hht regelverk.

Vi tilbyr:

• En veldrevet barnehage i et sjarmerende gammelt hus med stor hage
  • Spennende samarbeid med andre steinerbarnehager, og med de andre barnehagene i kommunen.
  • Ferie i jule- og påskeuka samt hele juli måned.
  • Lett tilgjengelighet med offentlig kommunikasjon – 30 minutter med tog fra Oslo S til Eidsvoll Verk stasjon, buss hvert kvarter der bussen stopper rett ved barnehagen.
  • Lønn og utvidet pensjonsordning i hht PBLs tariff.

Personlig egnethet vil bli sterkt vektlagt. Politiattest må framlegges før tilsetting.

KONTAKT

Opplysninger om stillingene fås ved å ringe styrer Mona Fossum på telefon 41333277.

TILTREDELSE

1.august eller etter avtale

SØKNADSFRIST

Snarest